środa, 28 sierpnia 2013

Koniec wakacji

Ehh wakacje nieubłaganie zbliżają się końca, nawet się cieszę , bo w te dni wolne nie miałam za bardzo nic do roboty, dopiero wczoraj wróciłam z wakacji na których byłam tydzień lub coś koło tego, nie nudziłam się w ogóle , nie siedziałam przed komputerem jak dotychczas,zwiedzałam, spacerowałam, odpoczywałam  i wtedy dopiero poczułam tak na prawdę , że są wakacje ! Niestety szybko wszystko zleciało, i trzeba wrócić do rzeczywistości.  W powietrzu już można wyczuć jesień, nie lubię tej pory roku. Najgorsze jest chyba to że teraz jak będziemy wstawać do szkoły to na dworze będzie dość chłodno i szybko będzie się ściemniać , a jak kończy się lekcje po 15 zanim wróci się do domu, zje obiad, odrobi lekcje , to na przyjemności zostanie mniej czasu, ja muszę wyrobić się z tym wszystkim do godziny 20 , bo później zaczynają się moje seriale, które obowiązkowo oglądam ^^ Trochę dołujący ten post, ale niebawem wrócę z jakąś radosną notką, teraz pędzę na rower z koleżanką ! Miłej resztki wakacji ; D A Wy jak spędziliście tegoroczne wakacje ?
Ale zdjęcie dodam z lata, nie jesieni. Z google grafiki :)

1 komentarz: