sobota, 3 sierpnia 2013

Kolczyki

Hej :) Większość z Was , zdecydowała się na przekłucie uszu,  i teraz ładnie prezentuje przeróżne kolczyki . Długie , krótkie , wkrętki , srebrne , złote, z modeliny, z plastiku, śmieszne lub raczej stonowane. Ja osobiście noszę wkrętki , gdyż w nich czuję się najlepiej i wyglądam też , kiedy zakładam długie kolczyki, wyglądam śmiesznie , kompletnie nie pasują do mojej twarzy , nawet takie krótsze , ale jednak wiszące. Ostatnim czasem , noszę tylko jedną parę, mianowicie czarne wkrętki, mam całą kolekcje kolczyków, miałam taką fazę, że każde wyjście na zakupy musiało być kończone kupnem pary kolczyków. Ale ogólnie większa część mojej kolekcji to są kolczyki z buźkami , kokardki , serduszka , kostki , zamki, gwiazdki,biedronki , pająki itd. Nie kupowałam raczej takich zwykłych jednokolorowych wkrętek. Któregoś razu, wpadłam nawet na pomysł , abym sama robiła kolczyki, kupiłam modelinę, ale nie mogłam znaleźć sztyftów , na całe szczęście! Moje ,,dzieła'' to jakaś jedna wielka katastrofa , nic mi nie wychodziło , nawet jakiś kwadratowy kolczyk okazał się niewypałem ! ; D Ale to wszystko już mi na szczęście przeszło.











Tak , tylko gorzej już z tym , jak przechowywać kolczyki .  Na takie długie , widziałam kiedyś w internecie , że można po starej tarce (do ścierania marchewki, jabłek ,sera czy co tam ;D) . Odmalować i zawiesić na tych oczkach, bardzo ładnie się to prezentuje. A jeśli nie to pozostaje trzymać je w pudełeczkach, skrzynkach,jeśli kolekcja jest większa. Natomiast wkrętki już łatwiej przechowywać, można kupić taki ,,zeszyt'' gdzie strony są wykonane z jakiegoś miękkiego materiału , aczkolwiek takiego który to utrzyma. Albo jest drugie rozwiązanie , zrobić samemu z twardej tektury takie prostokąty , porobić dziurki w odstępach , można nawet pomalować, i powstanie równie fajny gadżet na trzymanie kolczyków.



14 komentarzy:

  1. Świetny gadżet, potrzebuję taki, gdyż mam w nadmiarze biżuterii, zwłaszcza kolczyków wkrętek.
    Nie mogę obserwować, gdyż nie masz tego gadżetu na blogu.
    Zapraszam do siebie: szczescie-z-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogłabyś mnie też zaobserwować, będę wdzięczna.
      Obserwuję Twój blog. :*

      Usuń
  2. Ojej świetne kolczyki czekoladki <333333
    Kocham :) Masz talent dziewczyno :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre bym chciała zjeśc :<

    http://nala-uchwycone-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie każdy ma talent do robienia stojaków:) Mój wyglądałby pewnie jakby go coś rozjechało:) Ale kolczyki piękne!
    Chinaska

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kolczyki chciałabym mieć w swojej kolekcji!
    Ciekawe pomysły na przechowywanie.

    Obserwujemy?
    Czekam na odpowiedź u mnie.

    http://lovelyblogerek.blogspot.com/

    Pozdrawiam! ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kolczyki
    bardzo podoba mi się ten zeszyt na nie
    anamarafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te kolczyki :D
    Obserwuję :)
    http://enterandspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te kolczyki milka :)
    zapraszam do mnie -> http://desirable-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super kolczyki :)
    zapraszam do mnie http://mylstyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolczyki.

    Obserwuję i liczę na rewanż

    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń