sobota, 17 sierpnia 2013

Spodnie

Rurki, pumpy, dzwony, proste, alladynki, dresy, ogrodniczki, rybaczki itd. rodzajów spodni jest od groma, każdy ma jakiś ulubiony, w którym czuje się dobrze, w sumie o to chodzi . Ja osobiście preferuje tylko rurki, w nich czuję się najlepiej, oczywiście kiedyś jak byłam młodsza i chodziłam do podstawówki tych pierwszych klas to chodziłam w dzwonach , ale wtedy była taka moda i każdy w nich paradował ; D Teraz sobie tego nie wyobrażam, nawet jakby powróciła moda na te spodnie , to ja zostałabym dalej przy rurkach, koniecznie muszę mieć ciasne spodnie, takie które ledwo co przeciskam przez nogę , ale wtedy to są dla mnie odpowiednie ! Muszą przylegać mi do łydki, bo mam też takie spodnie gdzie wszystko jest dobrze, tylko w łydkach są luźne. Jeszcze jedną ważną rzeczą na którą zwracam uwagę są kieszenie z tył. Trzeba na nie patrzeć aby pupa była jakoś ładnie wymodelowana , czasem jak źle się dobierze to tyłek wygląda jakby był rozjechany, albo za mały albo za duży . Ja lubię duże kieszenie , i staram się szukać spodni z takimi kieszeniami, nie mam jakiegoś wielkiego tyłka ,ale takie jak wspomniałam lubię. Teraz są modne kolorowe ,  z jakimiś szlaczkami, kwiatkami ( wciąż mówię o spodniach ), ale ja jednak wolę zwykłe jednokolorowe jeansy , najlepiej ciemne... rety, ale ja mam wymagania ^^
A Wy jakie spodnie kupujecie ?




               Przepraszam za jakość , ale skanowałam z gazety =)

9 komentarzy:

  1. W mojej szafie z wyjątkiem obcisłych jeansów znajdą się również kolorowe spodnie przylegające do ciała. Kiedyś moja koleżanka stwierdziła, że nie mam w szafie nic prócz jeansów (mowa o spodniach), miała rację, ale to było dwa lata temu. Obecnie moja szafa składa się ze spodni w większości w kwieciste wzorki i pastelowe kolory. Mam tylko cztery jeansy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze kupuje rurki, bo najlepiej się w nich czuje :D dzięki za odwiedziny ;* faa-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wyobrażam sobie jak kiedyś mogłam ubierać dzwony hehehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, pamiętam dzwony! Jeju, nie wyobrażam sobie teraz założyć coś takiego :D Podobnie jak Ty, preferuję rurki. W innych w sumie nie chodzę. Lubię z ciemnego jeansu i kolorowe :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk / zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupuję rurki. ostatnio wspominałam z przyjacoółkami o dzownach, hah, kiedyś jak wyrosłam z moich to ąz płakałam :D
    obserwujemy? klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. rurki najlepsiejsze ♥
    te z pierwszego zdjęcia są ciekawe ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak kocham rurki! <3 I jasne i ciemne. :D

    Pozdrawiam! ;**

    http://lovelyblogerek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń