środa, 11 września 2013

Zdjęcia

Szkoła już na dobre się rozkręciła, masa zadań domowych, kupa nauki  i już zapowiedziane kartkówki i sprawdziany. Tęsknie za wakacjami , w sumie przez całe marudziłam że chcę do szkoły bo sie nudze, ale teraz już nie . Najgorsze jest wstawanie rano , gdy dzwoni budzik i ustawiamy sobie kilka minut przerwy łóżko jest wtedy najbardziej wygodne, jak nigdy! Ale po całym ciężkim tygodniu w weekend jeżdżę na rowerach z przyjaciółką, to mnie zdecydowanie odpręża.
A tak bardziej tematycznie chciałabym nawiązać do zdjęć na ścianie. Bardzo mi się podoba gdy ściana jest obwieszona ramkami, gdzie każde zdjęcie przedstawia moment z życia. Ramki mają różne kształty, można różnie pozawieszać, jeśli ma się pomysł to może wyjść na prawdę świetnie. Gdy będę mieć swoje mieszkanie na pewno poświecę jedną ścianę właśnie na taką aranżacje =) 


                                 Trzymajcie się !

3 komentarze:

  1. niedawno zastanawiałam się czy na scianie nie namalować ogromne drzewo i umieszczać tam ramki ze zdjęciami :)
    również podobają mi się te inspiracje co dodałaś :)

    obserwujemy ? :) www.DulcesCrujientes.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo śliczniee to wygląda :) spodobało mi się to :D
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię taki klimat ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń