piątek, 2 sierpnia 2013

Paznokcie

Są wakacje , i  w większości zaczynamy malować paznokcie , bo mamy wolne , urlopy itd, żeby jakoś ładnie wyglądały i się prezentowały. Na paznokciach , można umieścić różniaste wzory, rysunki , cokolwiek, niektóre paznokcie wyglądają na prawdę mistrzowsko, aż szkoda jak lakier będzie się odpryskiwał, bo tyle pracy i serca w to się włożyło.. . Oto kilka inspirujących zdjęć :



Ale, żeby paznokcie ładnie wyglądały jak są pomalowane , trzeba też o nie dbać. Teraz ja też malowałam cały czas paznokcie, aż w końcu zmyłam i zauważyłam że paznokcie stały się słabe, łamliwe i miękkie. Przeraziło mnie to i postanowiłam , że na jakiś czas nie będę niczym ich malować.  Ale na noc smaruje je olejkiem rycynowym ,bo ponoć wzmacnia i odbudowuje płytkę paznokcia. Tak , więc jak już mi się trochę poprawi ich wygląd , przeciągnę je tylko bezbarwnym lakierem^^ A właśnie wspomniałam o olejku rycynowym , stosuję go również na rzęsy od jakiegoś czasu, i zauważyłam że rzęsy są trochę gęstsze i bardziej mocne. Na początku jak zaczęłam stosować , nie ukrywam że wypadło mi kilka rzęs , ale to normalne, żeby w miejsce tych urosły mocne silne rzęsy. . Można go też stosować , jak ktoś ma problemy z wypróżnieniem. Olejek rycynowy kosztuje kilka zloty, a na prawdę pomag. :)

1 komentarz: