piątek, 2 sierpnia 2013

Second Hand

Dziś chciałabym napisać trochę o lumpeksach. Chodzę do gimnazjum i jak łatwo się domyślić , tam lumpeksów każdy wystrzega się jak może , nie z nimi nic wspólnego, i nie wyobrażają sobie kupować ubrań noszonych po kimś! Większość młodzieży ubiera się w markowych sklepach , jednak ja zaglądam do second handów i stwierdzam,że  można znaleźć tam na prawdę fajne ciuchy, których nikt nie będzie miał , tylko ja , wypierze się i jest ok. Niekiedy nawet i tam można znaleźć ciuchy ze znanych firm . Jestem bardzo zadowolona z ciuchów które tam kupiłam , mam je trochę czasu i nie widać na nich żadnych zniszczeń, i co najważniejsze są wyjątkowe . Zawsze znajdzie się coś w naszym guście. Ale jeszcze ważna rzecz , trzeba znaleźć lumpeks , w którym ciuchy są w dobrym stanie i gdzie nadają się do noszenia, a nie jak w niektórych wiszą szmatki, i jeszcze jakieś kombinezony z Indii czy jak ; D Miłego wieczoru .

1 komentarz:

  1. Masz rację, każdy się tego wypiera, a tak naprawdę to każdy tam chodzi. Dla mnie także nie liczy się marka, ważne żeby ciuch był wygodny, fajny, oryginalny.

    OdpowiedzUsuń