poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Artykuły szkolne

Hej :) Za nami już pierwszy miesiąc wakacji , a te kilka tygodni co zostało zleci zapewne tak samo szybko jak i te. Nie chciałabym za bardzo przypominać o zbliżającej się szkole, ale niestety zrobię to ^^ Post będzie o artykułach szkolnych. Uważam, że lepiej teraz porobić zakupy rzeczy potrzebnych do szkoły niż latać na ostatnią chwilę, po zakupach  możemy dalej cieszyć się  wolnym i tym samym być gotowym do szkoły. W sklepie można znaleźć wiele ciekawie zrobionych piórników, zeszytów, ołówków , plecaków itd. ceny także zdarzają się ciekawe.. . Ja po wakacjach idę do ostatniej klasy gimnazjum i powiem szczerze, że kupuję tylko książki i zeszyty. Nie odczuwam potrzeby kupowania jakiegoś nowego piórnika, z resztą od początku gimnazjum nie noszę piórnika, zawsze mam rzucone luzem ołówek i długopis. Oczywiście jeśli zdarzy się że na matematykę potrzebujemy przyrządów to wtedy biorę sobie piórnik, ale mały zwykły, aby cyrkiel się zmieścił i linijka . Kredek już nie używam tak samo jak kolorowych długopisów. Te rzeczy są mi zbędne. Ale za to , że nie kupuję sobie jakiś nowych gadżetów , staram się znaleźć jakieś ładne zeszyty, aby bardziej chciało mi się do nich zaglądać ; D Ale tym razem zeszyty zakupi mi siostra, mówi , że znalazła fajne , zdaje się na nią , poza tym w tych sprawach mamy dość podobny gust . A Wy co kupujecie do szkoły tym razem ?
                                 







                                     Kto by pomyślał, że to gumki do ścierania ! =)
Zobaczcie jaką ciekawą rzecz znalazłam w internecie , do trzymania długopisów. Widziałam jeszcze takie podobne tylko z innymi dyscyplinami sportu !

15 komentarzy:

  1. Ja też tylko zeszyty i książki , no i długopis , bo nie mam ;p

    Pierwsze zeszyty , z empika pewnie :p PIĘKNE SĄ *.*

    www.ewherever.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, ja chcę te gumki! Czego to nie robią, żeby zachęcić człowieka do nauki.
    Buziaki, Chinaska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah racja gumki są świetne <33


      http://lekcjamody.blogspot.com/
      Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż <33

      Usuń
  3. a ja jeszcze nie mam nic kupione :P :O
    buuczi.blogspot.com - zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja książki kupiłam kilka dni temu,plecak zamówię z allegro niedługo,a resztę będę dokupywać stopniowo pod koniec sierpnia :) według mnie wtedy jest większy wybór w tym wszystkim ^^ te gumki do ścierania są świetne :)
    http://imposyhhe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też musze sie zabrać za kupowanie powoli tych rzeczy

    Obserwujemy? Daj mi znać na blogu :)

    Zapraszam
    the-blakest-rosee.blogsopt.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja muszę w końcu się wziać za zakupy -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze nic nie kupiłam :o

    /zapraszam cię do mnie, obserwujemy? odp. u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też już powoli muszę myśleć o zakupach szkolnych. Pomimo, że ja tez jestem w gimnazjum (ale teraz idę do drugiej klasy)muszę mieć piórnik, bo to jest ściśle przestrzegane w naszej szkole. He he. ;p

    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam już kilka zeszytów.
    Fajny ten "pojemnik" na długopisy! ;o Czego to ludzie nie wymyślą :3
    http://enterandspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja idę do 1 klasy Liceum...
    i zawsze używam kolorowych długopisów.. lepiej zapamiętuję :)
    http://mondemagiquee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie mam wszystkich książek...haha
    wonderfuul-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ta drewniana figurka jest swietne xD szkoda ze juz skonczylam szkole i nie czeka mnie kupowanie przyborow co bylo najlpesza czescia szkolnej przygody hehe :P:P

    zapraszam na chmury-na-niebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Figurka świetna ;d
    Ja lubię kolorowe długopisy, bo jestem wzrokowcem ;)

    artystyczne-szalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się staram o tym nie myślec lecz muszę przyznac, że perspektywa zakupów jest kusząca : D
    chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń