poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Czyszczenie trampek

Dzisiaj taki krótki post, ale mam nadzieję , że pomocny. Trampki, jak wiadomo szybko się brudzą, mam na myśli tutaj tą gumową część buta , na czubku i na dole po całej długości. Często są to takie zabrudzenia , że zwykłą wodą i gąbką ciężko schodzą i nie do końca się domywają, ja znalazłam na to sposób. Mianowicie nalewam na chusteczkę zmywacza do paznokci i zmywa idealnie , but wygląda jak nowy ! Zawsze tak czyszczę , ale lubię też takie przybrudzone trampki =)

9 komentarzy:

  1. mam takie same i są mega wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam takie, są bardzo wygodne, takie lekkie do noszenia :)
    zapraszam na wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie były chyba dostępne w ccc lub deichmann'ie ;) Ja mam też ziellone, ale inne i to chyba najwygodniejsze buty :)
    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm,jeszcze nie stosowałam tej metody :)
    imposyhhe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie stosowałam tego ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze wodą zmywałam, ale być może spróbuję Twojego sposobu ; )

    + Dodaję do obserwowanych

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam takich butów :C
    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    Patusia16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy sposób ;)
    Fajny blog <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://ja-i-swiat-99.blogspot.com/

      Zapraszam ;d Obserwujemy?
      Jeśli tak to zacznij i napisz u mnie na blogu. Odwdzięczę sie na pewno ;p
      Jeśli nie to liczę chociaż na komentarz ;d

      Usuń